Motoryzacja i Opony Uncategorized Naucz się driftować podczas okrążeń rozgrzewkowych

Naucz się driftować podczas okrążeń rozgrzewkowych

Drifting wymaga pewnego poziomu komfortu z utratą kontroli nad samochodem. Aby czuć się komfortowo z utratą kontroli, musisz ćwiczyć drift podczas okrążeń rozgrzewkowych. Aby nauczyć się driftu podczas okrążeń rozgrzewkowych, musisz znaleźć samochód, który poradzi sobie z poślizgiem.

Możesz użyć samochodu z napędem na tylne koła, który jest lekki i ma mocny silnik. Jazda cięższym samochodem z napędem na tylne koła jest trudniejsza do driftu, ponieważ waga samochodu zniechęca do poślizgu. Drifting podczas okrążeń rozgrzewkowych pozwoli Ci nabrać pewności siebie, której potrzebujesz, aby driftować podczas zawodów.

Daje to również szansę na zabawę z różnymi technikami przyspieszania. Możesz wykorzystać ten czas na wyczucie jak twój samochód przyspiesza, ile przepustnicy potrzeba do driftu, ile kierownicy potrzeba do driftu i jak długo trwa każdy drift.

Kurs driftu wysokiej jakości

Jeśli jesteś nowy w drifcie, może cię kusić, by wciskać pedał gazu do podłogi przy każdym zakręcie. Nie rób tego. Zamiast tego naucz się kontrolować prędkość swojego samochodu za pomocą pedału gazu. Jeśli masz doświadczenie w drifcie, wiesz, że samochód może przejść z linii prostej do poślizgu w ciągu zaledwie kilku sekund. To jedne z praktyczniejszych porad podczas kursu driftu https://autonator.pl/samochody/kurs-driftingu, jaki możesz sobie zapewnić.

Samochód przyspiesza w linii prostej, ale kierowca wywiera bardzo mały nacisk na kierownicę. Kiedy samochód zbliża się do zakrętu, kierowca wywiera większy nacisk na kierownicę. Ten nacisk powoduje, że samochód wchodzi w zakręt, ale również wywiera większą siłę na opony.

Wciśnij pedał gazu do końca, a opony nie będą w stanie przyłożyć takiej samej siły. Samochód straci przyczepność i wpadnie w poślizg na zakręcie. To może pomóc Ci uniknąć przekroczenia maksymalnej prędkości przy zachowaniu kontroli na całym zakręcie.

Drift na końcu zakrętu

Możesz driftować na końcu każdego zakrętu przyspieszając przez cały zakręt, a następnie lekko zwalniając na końcu zakrętu. Takie podejście pozwala Ci pokonać zakręt z pełną kontrolą, ale daje też szansę na wejście w kolejny zakręt z prędkością.

Jazda w ten sposób wymaga dużo przewidywania, ale daje też kontrolę nad prędkością i pozwala uniknąć przekroczenia maksymalnego limitu prędkości.

Spróbuj różnych technik przyspieszania

Możesz również wypróbować różne techniki przyspieszania, aby zobaczyć, co najlepiej sprawdza się w Twoim samochodzie i stylu jazdy. Niektórzy kierowcy wolą przyspieszać przez zakręt, a następnie zdjąć gaz na jego końcu. Ta technika jest nieco wolniejsza niż zwalnianie na zakręcie, ale jest bardziej wymagająca dla silnika samochodu.

Możesz też spróbować przyspieszyć w zakręcie i zahamować na jego końcu. Ta technika wymaga samochodu z mocnymi hamulcami i kierowcy o dużej precyzji. Jest wolniejsza niż poprzednie dwie techniki, ale jest też mniej obciążająca dla samochodu.